november 09, 2006

Brudekjolen bestilt :)

Ja, da var kjolen endelig i boks :) Det er riktignok noen uker siden den ble bestilt. Mamma og Mari var med da jeg prøvde den en siste gang før jeg bestemte meg. De var heldigvis enige i valget. Tor-Steinar var oppe i 2. etg. og prøvde dress. Vi fikk en smugtitt og han blir så fin atte! :) Gleder meg til å se han i outfitten når alle plaggene har helt riktig størrelse ;)

Siden valget var tatt fikk jeg lov til å ta bilde av kjolen, så Mari hadde i oppgave å være dagens fotograf. Vi fikk tatt en del bilder med diverse tilbehør. Titter gjevnlig på bildene, og gleder med til å bruke den på den store dagen vår! :D

Nå henger kjolen trygt pakket i plast i kjelleren på salongen. Der skal den henge til jeg skal ha tilpassningstime over nyttår.

Det er mange som lurer på hvordan kjolen ser ut, og jeg skulle gjerne vist bilder til alle, men da forsvinner litt av spenningen. Det får bli med noen forklarende ord, og så får folk smøre seg litt tolmodighet. Det er ikke lenge til 7. april ;)

/Kjersti