oktober 09, 2006

Begge forloverne klare


Her er jeg med min bror Allan etter at han takket ja til å være forlover for noen måneder siden. Allan er et veldig snilt og omtenksomt menneske, og for meg var det ingen tvil om at han skulle bli spurt først. Jeg er sikker på at han blir verdens beste forlover :-)

Allan er egentlig min halvbror siden vi ikke har samme far, men vi har vokst opp i samme hus, og levd så tett at det alltid har vært naturlig å omtale hverandre som brødre.

Han ble kjempeglad for å bli spurt og sa ja med en gang, uten å tenke seg om et sekund. Jeg gleder meg veldig til å stå ved siden av han i kirken når vi venter på Kjersti - som kommer til å bli helt nydelig i brudekjole. Det blir nok vanskelig å holde masken når den tid kommer :-)

Jeg må forresten beklage min labre aktivitet på bloggfronten. Kjersti har heldigvis vært flink og formidlet det viktigste som har skjedd i det siste, mens jeg bare kommer med dårlige unnskyldninger for hver dag som går uten at jeg skriver noe. Nå skal også jeg bli flink!