august 09, 2006

Glad forlover


For mange er valg av forlover vanskelig, men for meg var valget ganske selvsagt!

I og med at Mari fortsatt er på ferie med Jan Kristian i Italia bestemte jeg meg for å ringe henne for å fortelle at vi hadde satt dato for bryllupet. Hun syntes det var veldig hyggelig! "Endelig noen som gjør det ordentlig!" sa hun ;-) (litt vanskelig å gjenfortelle begeistringen hun hadde via telefon, hihi).

Grunn nummer to til at jeg ringte var for å spørre lillesøster om hun ville være forlover. Hun sa "JA!" med en gang og ble kjempeglad. Før jeg spurte henne spurte hun riktignok om å få være brudepike, så da får hun vel få lov til å være litt brudepike også :-)

Samtalen gikk naturligvis videre med at vi snakket om brudekjole og valg av musikk. Vi bestemte oss for å dra på brudekjolesalg hos Christiane brudesalong, i Oslo, i september. Det blir gøy! Det er kanskje litt tidlig å kjøpe kjole alt da, men det kan ikke skade å orientere seg og finne hva slags type kjole jeg ønsker.

Mari sa hun gjerne ville være med på forberedelsene, noe jeg synes er helt topp! Det er så hyggelig at de vi har rundt oss vil være med på planleggingen. I dag skal vi f.eks. ut og titte på selskapslokaler med pappa. Det blir koselig. Vi gleder oss! 

/Kjersti