oktober 05, 2006

Invitasjonene endelig ute!


Invitasjonene er endelig ute og vi har begynt å få inn noen svar allerede. Vi sendte vel ut til ca 70 stk. Og har fått svar fra litt over 30 om at de kommer. Ser lovende ut så langt :) Det er tross alt en god stund til fristen går ut, som vi satte til 1. Mars.

Prosessen med invitasjonene var lang og til tider frusterende. Jeg hadde bestemt meg for å lage de selv og lagde flere forslag uten at hverken Tor-Steinar eller jeg ble helt fornøyd. Til slutt dro vi til Papirgalleriet/Norway Designs i Oslo for å se på papir og konvolutter. Der bladde vi gjennom noen idébøker og så noe vi begge likte. Når vi kom hjem lagde jeg et nytt forslag med bildet av den i bakhodet. Vi ble begge fornøyd med dummyen og bestemte oss for å gå for den.

Inni hver invitasjon la vi noen roseblader som jeg fikk fra hagen til mamma og pappa. De lurte endel på hva jeg skulle med alle disse rosebladene :) På baksiden printet vi et dikt som Tor-Steinar skrev på et kort til meg en gang for lenge siden. Ble da litt romantisk :-D

Er litt roligere i planleggingen akkurat nå. Men det tar seg vel opp igjen utover høsten. Nå venter vi i spenning på flere svar og håper at så mange som mulig sier ja til å komme!

/Kjersti