oktober 09, 2006

Brudekjolen snart valgt ut?

I følge ryktebørsen blir brudekjolen etter all sannsynlighet valgt ut til helgen som kommer. Jeg (og de fleste andre også for den saks skyld) får dessverre ikke vite stort om hvordan den ser ut, så det blir veldig spennende. Men Kjersti har skrevet og fortalt mye om hvor perfekt den første hun prøvde føltes, så det virker som om det blir den.

Uansett tror jeg hun blir verdens nydeligste når hun kommer opp midtgangen neste påskeaften. Jeg er glad for at vi har valgt å kjøpe brudekjole. Det er gøy å ta vare på sånne minner.

Selv har jeg ikke tenkt så mye på hva slags stil jeg skal gå for enda, men det kan godt hende jeg kjøper mitt antrekk samme sted som Kjersti kjøper kjole. Da kan vi få noe som passer sammen, uten at Kjersti behøver å røpe noe overfor meg. Dessuten virker det som om det er interessante rabatter ved å kjøpe hele antrekket der.